Przedsiębiorcy powszechnie borykają się z problemem utraconych kontaktów z potencjalnymi klientami. Odpowiedzią może być CallPage – narzędzie gwarantujące, że najpóźniej po 28 sekundach każdy telefoniczny kontakt może zaowocować nowym klientem.

CallPage zwiększa liczbę zadowolonych rozmówców, a z liczbą klientów rosną zyski firmy. Jak działa to narzędzie zdobywające coraz większe uznanie poważnych firm?

Ponad 3000 zadowolonych klientów

CallPage założyło trzech młodych przedsiębiorców z Ukrainy. Firma powstała w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Krakowie. Ross Knap, Sergey Butko i Andrew Tkachiv nie tylko założyli świetnie prosperującą firmę – zatrudniającą już ponad 30 osób, w dwóch biurach, w Krakowie i w Los Angeles – ale także startup, który ma już ponad 3 000 zadowolonych klientów i ciągle zdobywa serca nowych.

Cztery kroki do klienta

CallPage jest widgetem, dzięki któremu dużo łatwiej jest dotrzeć do potencjalnych klientów. Odwiedzający stronę danej firmy mogą kliknąć w przycisk CallPage, wówczas w okienku dialogowym zostaną poproszeni o wpisanie swojego numeru telefonu. Natychmiast strona spróbuje nawiązać połączenie z jednym z konsultantów, a w sytuacji gdyby pierwszy nie odebrał, połączenie przechodzi do następnego z pracowników. Cała procedura łączenia trwa maksymalnie 28 sekund, wymuszając na kolejnych sprzedawcach skuteczne podjęcie rozmowy.

Ten swoisty wyścig z czasem (sekundnik na ekranie pokazuje umykający czas)  jest na tyle wciągający, że zazwyczaj klient jest pozytywnie zaskoczony efektem i chętnie przystępuje do rozmowy. Jeśli tylko pracownik działu sprzedaży umiejętnie poprowadzi rozmowę, kontakt taki może skutkować domknięciem transakcji.

Widget integralny z Google Analytics

CallPage nie jest jednak zwykłym widgetem, jest także bazą CRM, która dokładnie analizuje zachowania odwiedzających stronę. Ogromną zaletą CallPage jest zintegrowanie z Google Analytics (GA). Oprogramowanie tego amerykańskiego giganta pozwala na wielostopniową i dogłębną analizę danych. Dzięki GA dowiemy się kto, jak często, w jakich godzinach odwiedza naszą stronę oraz pozyskamy wiele, wiele więcej pożytecznych informacji. To pozwala budować i aktualizować  strategię marketingową, a wszystko to w celu zwiększenia sprzedaży.

Nie tylko telefon

CallPage oferuje także możliwość połączenia z innymi komunikatorami, bądź popularnymi aplikacjami (jak na przykład Slack czy Zendesk). Ponadto, każdy z klientów może dostosować treść nagrania powitalnego zastosowanego w połączeniu telefonicznym, a także wygląd naszego widgetu na ekranie.

Porady i pomoce

Oprócz dokumentacji dla obsługi narzędzia, firma CallPage oferuje także wiele poradników dla przedsiębiorców. Poruszają one tematy takie jak: marketing, skuteczna sprzedaż czy zarządzanie. Na stronie CallPage jest kilkanaście takich poradników, a także wiele innych użytecznych materiałów w postaci webinariów, podcastów czy case-studies. Odwiedzając stronę CallPage można skorzystać z materiałów i popracować nad swoimi umiejętnościami miękkimi.

Korzystna cena usług przyszłości

Mimo, że automatyczne łączenie z konsultantem w zaledwie w 28 sekund wydaje się być usługą przyszłości, to jej cena jest stosunkowo nieduża. Wersja podstawowa jest darmowa, jednak nie jest ona wystarczająco rozbudowana, żeby dawała widoczne efekty. Użytkowanie wersji premium to koszt 579 zł miesięcznie. Naturalnie, każdy z klientów ma możliwość spersonalizowania CallPage i dobrania potrzebnych mu funkcji, co może zmodyfikować cenę.

CallPage uwodzi branżę motoryzacyjną

Jedną z branży, która szczególnie zainteresowała się CallPage jest branża motoryzacyjna. Wiele firm dealerskich i wypożyczalni przyjęło to rozwiązanie, dostrzegając, że idealnie odpowiada ich potrzebom. W przypadku oficjalnych stron głównych największych firm z branży, połączenie z odpowiednio przeszkolonym konsultantem może zaowocować tym, że potencjalny klient przejdzie do konfiguratora samochodów.

W przypadku dealerów i wypożyczalni sytuacja wygląda podobnie. Dzięki tym pozornie prostym chwytom marketingowym odpowiednio przeszkoleni pracownicy w rozmowie z klientami mogą skutecznie namówić do dokonania zakupu.

Inwestycja Rafała Brzoski

CallPage weszło z hukiem na rynek w Polsce, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Oczywiście, nie udałoby się to, gdyby nie innowacyjny pomysł, sprawne zarządzanie i zespół pełen energii. A także gdyby nie pieniądze, które pomogły się rozwinąć firmie CallPage.

Jednym z wielu inwestorów w CallPage jest jeden z najbardziej znanych polskich aniołów biznesu, założyciel InPostu Rafał Brzoska. Razem z Marianą Owerką (jedną z twórczyń Bakallandu) i Tomaszem Misiakiem (twórcą WorkService’u) współtworzą fundusz bValues, który wyłożył 4 mln zł na wsparcie CallPage. Także fundusze TDJ Innovation Nest, Pitango Ventures i Market One Capital zainwestowały w krakowski startup (aż 17 mln zł).

Założyciele CallPage odrzucają oferty sprzedaży firmy, sugerując, że dalej chcą podbijać świat. A my trzymamy za nich kciuki. W końcu to polski (no dobra: polsko-ukraiński) start-up! 

Zobacz także