W 200. rocznicę powstania powieści Frankenstein ukazuje się gra osadzona w wirtualnej rzeczywistości, inspirowana książką autorstwa Mary Shelley.

Za produkcję odpowiedzialne jest wrocławskie studio deweloperskie The Dust. Będzie to nowe połączenie znanego mechanizmu rozgrywki z wirtualną rzeczywistością.



Już teraz każdy może stać się częścią porywającej przygody w wiktoriańskiej rezydencji, gdzie naszym zadaniem jest rozwiązanie największej tajemnicy Doktora Frankensteina. Gra Frankenstein: Beyond the Time ma na celu innowacyjne wykorzystanie technologii VR (Wirtualnej Rzeczywistości) w znanym modelu hidden object w połączeniu z ciągłą walką z uciekającym czasem.

Osadzenie tych mechanik w świecie inspirowanym powieścią ma zapewnić unikatową rozgrywkę w dynamicznym i pełnym przygody świecie. Im bardziej zaangażujemy się w odkrywanie tajemnic szalonego naukowca, tym rozgrywka staje się bardziej emocjonująca i wprowadza więcej bodźców w klimacie dreszczowca.

Efekty specjalne = zwiększenie immersyjności gry

Dynamiczne środowisko gry to przede wszystkim efekty specjalne. Największą uwagę zwrócono na zjawiska pogodowe, które sprawiają, że doznania stają się wyjątkowo realistyczne. Gracz może poczuć prawdziwie mroczny klimat oddający tło historycznej powieści. To, co sprawia, że rozgrywka jest tak wciągająca, to bardzo szczegółowe otoczenie. Od ogromnego szkieletu wieloryba do maleńkiej laboratoryjnej fiolki – wszystko jest szczegółowo dopracowane, aby zapewnić jak najintensywniejsze doznania.

Scenariusz i bohaterowie gry budowane są wyłącznie na kanwie powieści Mary Shelley, połączone z naszymi autorskimi pomysłami. Nie pokazujemy w rozgrywce żadnych elementów, które znane są z kinowej wersji Frankensteina, a tworzymy własne uniwersum – mówi Marcin Marcinowski, Creative Manager The Dust.

Zobacz także: Polska firma zakończyła zbiórkę na KickStarterze na swoją grę planszową „Uboot”. Ludzie wpłacili blisko 1 mln dolarów

Źródło: materiały prasowe.