Maxcom rozpoczyna sprzedaż smartfonów Meizu. W ofercie znajdują się modele M6, M6s, oraz Pro 7. Firma liczy na powtórkę sukcesu jak w przypadku marek Huawei i Xiaomi.

Maxcom, oficjalny i wyłączny dystrybutor marki Meizu w Polsce, planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy, sprzedać 100 tys. sztuk smartfonów nowej generacji marki Meizu. Aktualna oferta składa się z trzech modeli: M6, M6s, Pro 7, a w kolejnych miesiącach będzie rozszerzona o markowe akcesoria oraz nowe modele telefonów Meizu. Smartfony będą kierowane do szerokiego grona odbiorców z różnych przedziałów wiekowych, jednak główny nacisk położony zostanie na osoby poniżej 35 roku życia.

– Meizu to bardzo konkurencyjny produkt w stosunku jakości do ceny, w porównaniu do innych marek, dlatego nie dziwi nas duże zainteresowanie nową marką jakie obserwujemy – mówi Arkadiusz Wilusz, Prezes Maxcom – Pierwsze zamówienia z różnych sieci otrzymaliśmy od razu po wprowadzeniu telefonów Meizu do naszych magazynów. Obserwujemy również zwiększenie ruchu na podstronach Meizu, co świadczy o tym, że marka ta była wyczekiwana przez konsumentów – dodaje.

Urządzenia Meizu są już dostępne w największych platformach internetowych, następnie będą sukcesywnie wprowadzane na półki sklepowe elektromarketów oraz sieci operatorskich. Ceny modeli Meizuw sprzedaży detalicznej wynoszą:
• Pro 7: 1399 zł
• M6s: 849zł
• M6 (2+16GB): 499zł
• M6 (3+32GB): 569zł

Spółce Maxcom, zależy na zbudowaniu jak największej świadomości o marce Meizu i przekonaniu klientów o wysokiej jakości produktów, dlatego wdrażana jest bardzo intensywna kampania marketingowa w internecie oraz mediach społecznościowych.

-Wierzymy, że wysoka jakość i nowoczesny design pozwoli telefonom Meizu powtórzyć na polskim rynku sukces marek Huawei i Xiaomi, oraz skokowo zwiększyć skalę działania Maxcom – mówi Arkadiusz Wilusz.

Źródło: materiały prasowe.

Zobacz także